سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان محتویات خودرو خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران در این خصوص اظهارکرد: پیرو اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری سارقان، عوامل کلانتری ۱۳۲ نبرد در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت به همراه یک نفر راکب و یک نفر سرنشین که در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بود مشکوک شدند و او را زیر نظر گرفتند.

وی افزود: سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و از محل متواری شدند و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، با اجرای طرح مهار موتور سیکلت متوقف شده و متهمان دستگیر شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و از محل متواری شدند و پس از تعقیب و گریز طولانی با ایجاد طرح مهار موتور سیکلت متوقف و متهمان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی متهمان و کوله پشتی همراه آن‌ها تعداد دو عدد ضبط خودرو و ابزار آلات سرقت کشف گردید و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: تا کنون دو نفر از شکات این پرونده شناسایی شده و متهمان به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از پارک کردن وسایل نقلیه خود در معابر خلوت و تاریک خودداری نموده و حتما وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر و جی پی اس مجهز نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار